Konsept Sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, NVIDIA Studio’da Fantastik Yaratıkları Canlandırıyor

Bilim-Teknoloji 23.05.2022 - 18:56, Güncelleme: 23.05.2022 - 18:56
 

Konsept Sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, NVIDIA Studio’da Fantastik Yaratıkları Canlandırıyor

GeForce RTX GPU tarafından hızlandırılan Adobe Substance 3D Painter, Sampler ve Marmoset Toolbag 4 arasındaki yaratıcı iş akışlarını keşfe çıkıyoruz.
GeForce RTX GPU tarafından hızlandırılan Adobe Substance 3D Painter, Sampler ve Marmoset Toolbag 4 arasındaki yaratıcı iş akışlarını keşfe çıkıyoruz.   NVIDIA Studio’nun haftalık yaratıcı içerik serisinde, öne çıkan tasarımcıların çizimleri paylaşılırken, onların yaratıcı ipuçları ve püf noktaları da sunuluyor. Ayrıca NVIDIA Studio teknolojisinin yaratıcı iş akışlarını nasıl hızlandırdığının gösterilmesi hedefleniyor.   Konsept sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, bu hafta NVIDIA Studio'da fantastik bir efsaneyi betimleyen sanat eserlerini sergiliyor.    Avustralya’da yaşayan bir tasarımcı olan Gómez, konsept ve karakter tasarlama sanatındaki uzmanlığıyla dijital sanatçılara yardım etme, 3D dersleri öğretme ve yaratıcı uzmanlıklarıyla Zbrush kılavuzları web sitesini yönetme konularına aynı derecede tutku duyuyor.   Muñoz Gómez’in çizdiği üç boyutlu orman yaratığı büyüleyici bir efsane içeriyor: “Benim için her şey bir hikayeyle başlar. Orman yaratığının hikayesi oldukça basit… Ormanda yaşayan ve hayatını kayaları dengeleyerek geçiren çok küçük bir fantezi karakteri, dengelemeyi ve üst üste yığmayı başardığı taşlar ne kadar büyükse, o kadar büyüyecek aynı zamanda daha da görünmez olacak. Sonunda devasa bir boyuta ulaşacak ve ortadan kaybolacak.”   Gómez tasarım yolculuğuna iki boyutlu bir uygulama olan Krita'da bir ön taslakla başlıyor. Buradaki fikir, daha sonra palete referans olarak biraz renk eklerken, kaç tane üç boyutlu objeye ihtiyaç duyulacağını bulmaktır.   Ardından Gómez, tasarımı yaratık, kayalar ve bitkiler için temel modeller oluşturmak için özel fırçalar kullandığı Zbrush'a taşıyor. Bu, iki boyutludan üç boyutluya iş akışında, iki parçalı, üç boyutlu Orman Yaratığı özel dersinde ayrıntılı olarak açıklanan çoklu aktarımların ilkini oluşturuyor.      Gómez daha sonra çeşitli renklerin ve malzemelerin doğrudan 3D modellerini uygulamak için Adobe Substance 3D Painter'a başvuruyor. NVIDIA RTX’in hızlandırmasının faydaları burada ortaya çıkıyor. Görünüm penceresindeki NVIDIA Iray teknolojisi, Gómez'in gerçek zamanlı olarak düzenleme yapmasına ve tümü GeForce RTX 3090 GPU tarafından sağlanan daha yüksek işleme hızlarıyla ray-tracing özelliğini kullanmasına olanak tanıyor.   Arka planı için daha fazla özelleştirme arayışında olan Gómez, Substance üç boyutlu obje kütüphanesinden bir çim objesi indirip Substance 3D Sampler'a aktarıyor ve fotoğrafa yakın bir görüntü oluşturmak için birkaç slider ayarlıyor. RTX'e özel etkileşimli ray tracing, Gómez'in GPU'su tarafından desteklenen eşzamanlı gerçekçi aşınma ve yıpranma efektleri uygulamasını sağlıyor.   Gómez şu bilgileri aktarıyor: “Üç boyutlu tasarım iş akışları inanılmaz derecede zorlu olabiliyor. Doğru GPU, içerik oluşturmaya odaklanmasını sağlıyor. GeForce RTX 3090'a geçtiğimden beri, bir render için beklemem veya bir sahneyi optimize etme konusunda endişelenmem gerekmediğinden 'yaratıcı aşamalara' daha fazla zaman ayırabiliyor ve konseptimi geliştirmek için bazı konuları daha çok test edebiliyorum. Sonuçları gerçek zamanlı olarak görebiliyorum.”    Gómez, görselini Marmoset 4'te kuruyor ve gürültü gidericiyi CPU'dan GPU'ya kolay bir şekilde değiştiriyor. Bunu yapmak, çalışırken gerçek zamanlı ray tracing ve görüntü alanında pürüzsüz görsellere erişme imkânı tanıyor. Bu, ana menüdeki Lighting ve Ray tracing seçimlerine erişerek ve gürültü gidericiyi CPU'dan GPU'ya değiştirerek yapılıyor.   Birkaç düzenlemeden sonra görünüm istediği noktaya ulaşınca, Gómez render alıyor. Adobe Photoshop'ta son kompozisyon, ışıklandırma ve renk düzenlemesini yapıyor. Yeni bir arka planın eklenmesiyle sahne tamamlanıyor.
GeForce RTX GPU tarafından hızlandırılan Adobe Substance 3D Painter, Sampler ve Marmoset Toolbag 4 arasındaki yaratıcı iş akışlarını keşfe çıkıyoruz.

GeForce RTX GPU tarafından hızlandırılan Adobe Substance 3D Painter, Sampler ve Marmoset Toolbag 4 arasındaki yaratıcı iş akışlarını keşfe çıkıyoruz.

 

NVIDIA Studio’nun haftalık yaratıcı içerik serisinde, öne çıkan tasarımcıların çizimleri paylaşılırken, onların yaratıcı ipuçları ve püf noktaları da sunuluyor. Ayrıca NVIDIA Studio teknolojisinin yaratıcı iş akışlarını nasıl hızlandırdığının gösterilmesi hedefleniyor.

 

Konsept sanatçısı Pablo Muñoz Gómez, bu hafta NVIDIA Studio'da fantastik bir efsaneyi betimleyen sanat eserlerini sergiliyor. 

 

Avustralya’da yaşayan bir tasarımcı olan Gómez, konsept ve karakter tasarlama sanatındaki uzmanlığıyla dijital sanatçılara yardım etme, 3D dersleri öğretme ve yaratıcı uzmanlıklarıyla Zbrush kılavuzları web sitesini yönetme konularına aynı derecede tutku duyuyor.

 

Muñoz Gómez’in çizdiği üç boyutlu orman yaratığı büyüleyici bir efsane içeriyor: “Benim için her şey bir hikayeyle başlar. Orman yaratığının hikayesi oldukça basit… Ormanda yaşayan ve hayatını kayaları dengeleyerek geçiren çok küçük bir fantezi karakteri, dengelemeyi ve üst üste yığmayı başardığı taşlar ne kadar büyükse, o kadar büyüyecek aynı zamanda daha da görünmez olacak. Sonunda devasa bir boyuta ulaşacak ve ortadan kaybolacak.”

 

Gómez tasarım yolculuğuna iki boyutlu bir uygulama olan Krita'da bir ön taslakla başlıyor. Buradaki fikir, daha sonra palete referans olarak biraz renk eklerken, kaç tane üç boyutlu objeye ihtiyaç duyulacağını bulmaktır.

 

Ardından Gómez, tasarımı yaratık, kayalar ve bitkiler için temel modeller oluşturmak için özel fırçalar kullandığı Zbrush'a taşıyor. Bu, iki boyutludan üç boyutluya iş akışında, iki parçalı, üç boyutlu Orman Yaratığı özel dersinde ayrıntılı olarak açıklanan çoklu aktarımların ilkini oluşturuyor. 

 

 

Gómez daha sonra çeşitli renklerin ve malzemelerin doğrudan 3D modellerini uygulamak için Adobe Substance 3D Painter'a başvuruyor. NVIDIA RTX’in hızlandırmasının faydaları burada ortaya çıkıyor. Görünüm penceresindeki NVIDIA Iray teknolojisi, Gómez'in gerçek zamanlı olarak düzenleme yapmasına ve tümü GeForce RTX 3090 GPU tarafından sağlanan daha yüksek işleme hızlarıyla ray-tracing özelliğini kullanmasına olanak tanıyor.

 

Arka planı için daha fazla özelleştirme arayışında olan Gómez, Substance üç boyutlu obje kütüphanesinden bir çim objesi indirip Substance 3D Sampler'a aktarıyor ve fotoğrafa yakın bir görüntü oluşturmak için birkaç slider ayarlıyor. RTX'e özel etkileşimli ray tracing, Gómez'in GPU'su tarafından desteklenen eşzamanlı gerçekçi aşınma ve yıpranma efektleri uygulamasını sağlıyor.

 

Gómez şu bilgileri aktarıyor: “Üç boyutlu tasarım iş akışları inanılmaz derecede zorlu olabiliyor. Doğru GPU, içerik oluşturmaya odaklanmasını sağlıyor. GeForce RTX 3090'a geçtiğimden beri, bir render için beklemem veya bir sahneyi optimize etme konusunda endişelenmem gerekmediğinden 'yaratıcı aşamalara' daha fazla zaman ayırabiliyor ve konseptimi geliştirmek için bazı konuları daha çok test edebiliyorum. Sonuçları gerçek zamanlı olarak görebiliyorum.” 

 

Gómez, görselini Marmoset 4'te kuruyor ve gürültü gidericiyi CPU'dan GPU'ya kolay bir şekilde değiştiriyor. Bunu yapmak, çalışırken gerçek zamanlı ray tracing ve görüntü alanında pürüzsüz görsellere erişme imkânı tanıyor. Bu, ana menüdeki Lighting ve Ray tracing seçimlerine erişerek ve gürültü gidericiyi CPU'dan GPU'ya değiştirerek yapılıyor.

 

Birkaç düzenlemeden sonra görünüm istediği noktaya ulaşınca, Gómez render alıyor. Adobe Photoshop'ta son kompozisyon, ışıklandırma ve renk düzenlemesini yapıyor. Yeni bir arka planın eklenmesiyle sahne tamamlanıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve trabzonhabermerkezi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Adana escort bayan Çukurova escort bayan Seyhan escort bayan Ankara escort bayan Mamak escort bayan Etimesgut escort bayan Polatlı escort bayan Pursaklar escort bayan Haymana escort bayan Çankaya escort bayan Keçiören escort bayan Sincan escort bayan Antalya escort bayan Kumluca escort bayan Konyaaltı escort bayan Manavgat escort bayan Muratpaşa escort bayan Kaş escort bayan Alanya escort bayan Kemer escort bayan Bursa escort bayan Eskişehir escort bayan Gaziantep escort bayan Şahinbey escort bayan Nizip escort bayan Şehitkamil escort bayan İstanbul escort bayan Merter escort bayan Nişantaşı escort bayan Şerifali escort bayan Maltepe escort bayan Sancaktepe escort bayan Eyüpsultan escort bayan Şişli escort bayan Kayaşehir escort bayan Büyükçekmece escort bayan Beşiktaş escort bayan Mecidiyeköy escort bayan Zeytinburnu escort bayan Sarıyer escort bayan Bayrampaşa escort bayan Fulya escort bayan Beyoğlu escort bayan Başakşehir escort bayan Tuzla escort bayan Beylikdüzü escort bayan Pendik escort bayan Bağcılar escort bayan Ümraniye escort bayan Üsküdar escort bayan Esenyurt escort bayan Küçükçekmece escort bayan Esenler escort bayan Güngören escort bayan Kurtköy escort bayan Bahçelievler escort bayan Sultanbeyli escort bayan Ataşehir escort bayan Kağıthane escort bayan Fatih escort bayan Çekmeköy escort bayan Çatalca escort bayan Bakırköy escort bayan Kadıköy escort bayan Avcılar escort bayan Beykoz escort bayan Kartal escort bayan İzmir escort bayan Balçova escort bayan Konak escort bayan Bayraklı escort bayan Buca escort bayan Çiğli escort bayan Gaziemir escort bayan Bergama escort bayan Karşıyaka escort bayan Urla escort bayan Bornova escort bayan Çeşme escort bayan Kayseri escort bayan Kocaeli escort bayan Gebze escort bayan İzmit escort bayan Malatya escort bayan Manisa escort bayan Mersin escort bayan Yenişehir escort bayan Mezitli escort bayan Erdemli escort bayan Silifke escort bayan Akdeniz escort bayan Anamur escort bayan Muğla escort bayan Bodrum escort bayan Milas escort bayan Dalaman escort bayan Marmaris escort bayan Fethiye escort bayan Datça escort bayan Samsun escort bayan Atakum escort bayan İlkadım escort bayan Adıyaman escort bayan Afyonkarahisar escort bayan Ağrı escort bayan Aksaray escort bayan Amasya escort bayan Ardahan escort bayan Artvin escort bayan Aydın escort bayan Balıkesir escort bayan Bartın escort bayan Batman escort bayan Bayburt escort bayan Bilecik escort bayan Bingöl escort bayan Bitlis escort bayan Bolu escort bayan Burdur escort bayan Çanakkale escort bayan Çankırı escort bayan Çorum escort bayan Denizli escort bayan Diyarbakır escort bayan Düzce escort bayan Edirne escort bayan Elazığ escort bayan Erzincan escort bayan Erzurum escort bayan Giresun escort bayan Gümüşhane escort bayan Hakkari escort bayan Hatay escort bayan Iğdır escort bayan Isparta escort bayan Kahramanmaraş escort bayan Karabük escort bayan Karaman escort bayan Kars escort bayan Kastamonu escort bayan Kırıkkale escort bayan Kırklareli escort bayan Kırşehir escort bayan Kilis escort bayan Konya escort bayan Kütahya escort bayan Mardin escort bayan Muş escort bayan Nevşehir escort bayan Niğde escort bayan Ordu escort bayan Osmaniye escort bayan Rize escort bayan Sakarya escort bayan Siirt escort bayan Sinop escort bayan Sivas escort bayan Şanlıurfa escort bayan Şırnak escort bayan Tekirdağ escort bayan Tokat escort bayan Trabzon escort bayan Tunceli escort bayan Uşak escort bayan Van escort bayan Yalova escort bayan Yozgat escort bayan Zonguldak escort bayan
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.