Anasayfa
Foto Galeri
Albüm
Bu albüm 21 kez görütülendi.
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, köprünün yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, “DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025 tarihinde bize, o bölgede 1 adet çelik yaya köprüsü yapılacağını bildirdiler. Bizler de bu süreçte elimizden gelen her türlü katkıyı sunacağız” açıklamasını yaptı.
Ekleme Tarihi: 27.06.2026 - 15:36
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, köprünün yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, “DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025 tarihinde bize, o bölgede 1 adet çelik yaya köprüsü yapılacağını bildirdiler. Bizler de bu süreçte elimizden gelen her türlü katkıyı sunacağız” açıklamasını yaptı.
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5
Albüme ifade bırak !
Bu albüme hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.