Anasayfa Foto Galeri Albüm Bu albüm 21 kez görütülendi.
 

Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, köprünün yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, “DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025 tarihinde bize, o bölgede 1 adet çelik yaya köprüsü yapılacağını bildirdiler. Bizler de bu süreçte elimizden gelen her türlü katkıyı sunacağız” açıklamasını yaptı.
Ekleme Tarihi: 27.06.2026 - 15:36

Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Değirmendere üzerindeki Kutlugün, Yeşilbük ve İncesu mahallelerine hizmet veren asma köprünün yaya güvenliği için risk oluşturması nedeniyle, köprünün yenilenmesi için girişimlerde bulunduklarını ifade etti. Başkan Kaya, “DSİ Trabzon Bölge Müdürlüğümüze müracaat ettik. 4 Aralık 2025 tarihinde bize, o bölgede 1 adet çelik yaya köprüsü yapılacağını bildirdiler. Bizler de bu süreçte elimizden gelen her türlü katkıyı sunacağız” açıklamasını yaptı.
1/5
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

2/5
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

3/5
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

4/5
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

5/5
Başkan Ahmet Kaya, köprüyle ilgili son durumu paylaştı

Albüme ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve trabzonhabermerkezi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.