Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

Bölgesel 25.06.2026 - 17:50, Güncelleme: 25.06.2026 - 17:50 136 kez okundu.
 

Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesinde hayata geçirilen Millet Düzü çalışması kapsamında trafiğe kapatılan güzergahta sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.ORDU (İGFA) - Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in büyük önem verdiği ve tarihi özelliğe sahip Millet Düzü’nde çalışmalar devam ediyor. Çalışmalar nedeniyle Düz Mahalle Hükümet Caddesi’ni trafiğe kapatan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yolda sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi. Yolun daha konforlu ve güvenli hale getirilmesi amacıyla yapılan çalışmaların ardından güzergâhın yeniden trafiğe açılması planlanıyor.

Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesinde hayata geçirilen Millet Düzü çalışması kapsamında trafiğe kapatılan güzergahta sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.

ORDU (İGFA) - Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in büyük önem verdiği ve tarihi özelliğe sahip Millet Düzü’nde çalışmalar devam ediyor.

Çalışmalar nedeniyle Düz Mahalle Hükümet Caddesi’ni trafiğe kapatan Büyükşehir Belediyesi ekipleri, yolda sıcak asfalt serimi gerçekleştirdi.

Yolun daha konforlu ve güvenli hale getirilmesi amacıyla yapılan çalışmaların ardından güzergâhın yeniden trafiğe açılması planlanıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve trabzonhabermerkezi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.