Trabzon'da kontrolden çıkan otomobil fındıklığa savruldu

Trabzon 22.06.2026 - 13:17, Güncelleme: 22.06.2026 - 13:17 617 kez okundu.
 

Trabzon'da kontrolden çıkan otomobil fındıklığa savruldu

Trabzon Haber Merkezi | Trabzon'da meydana gelen trafik kazasında direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, yoldan çıkarak fındıklığa uçtu. Yaralı sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Trabzon haberleri | Trabzon'un Akçaabat ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir otomobil yoldan çıkarak fındıklık alana savruldu. Kazada yaralanan sürücü, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı. Araç yoldan çıkarak fındıklığa düştü Edinilen bilgilere göre, Akçaabat'ın Erikli Mahallesi'nde yaşayan Saffet Birinci, Doğanköy bağlantı yolunda seyir halindeyken henüz bilinmeyen bir nedenle aracının direksiyon hakimiyetini kaybetti. Kontrolden çıkan otomobil yol kenarındaki fındıklık alana savrularak durabildi. Sağlık ekipleri olay yerine sevk edildi Kazayı gören vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri yönlendirildi. Yaralı sürücüye olay yerinde ilk müdahale yapıldıktan sonra ambulansla hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındı. Sağlık durumu iyi Tedavisi devam eden Saffet Birinci'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili olarak yetkili ekipler tarafından inceleme başlatıldı.  
Trabzon Haber Merkezi | Trabzon'da meydana gelen trafik kazasında direksiyon hakimiyetini kaybeden sürücü, yoldan çıkarak fındıklığa uçtu. Yaralı sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Trabzon haberleri " class="text-dark font-weight-bold" target="_blank"> Trabzon haberleri | Trabzon'un Akçaabat ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir otomobil yoldan çıkarak fındıklık alana savruldu. Kazada yaralanan sürücü, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Araç yoldan çıkarak fındıklığa düştü

Edinilen bilgilere göre, Akçaabat'ın Erikli Mahallesi'nde yaşayan Saffet Birinci, Doğanköy bağlantı yolunda seyir halindeyken henüz bilinmeyen bir nedenle aracının direksiyon hakimiyetini kaybetti. Kontrolden çıkan otomobil yol kenarındaki fındıklık alana savrularak durabildi.

Sağlık ekipleri olay yerine sevk edildi

Kazayı gören vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri yönlendirildi. Yaralı sürücüye olay yerinde ilk müdahale yapıldıktan sonra ambulansla hastaneye sevk edilerek tedavi altına alındı.

Sağlık durumu iyi

Tedavisi devam eden Saffet Birinci'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili olarak yetkili ekipler tarafından inceleme başlatıldı.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve trabzonhabermerkezi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.