Kayseri Melikgazi'de bayram sevinci

Yerel Haberler 04.07.2023 - 11:15, Güncelleme: 04.07.2023 - 11:15 5510+ kez okundu.
 

Kayseri Melikgazi'de bayram sevinci

Kayseri'nin Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı sonrası ilk mesai gününde belediye personeli ile bayramlaştı.Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA) Mesai arkadaşlarının gayretleri ile beraber 4 yılda Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde başarılı işler yaptıklarını belirten Başkan Dr. Palancıoğlu, "Bayram sonrası ilk mesai günümüzde İnecik, Yeniköy Park ve Bahçeler Şantiye’mizde, belediye hizmet binası ile ek hizmet binasında alın terleriyle emek veren kıymetli mesai arkadaşlarımızla bayramlaştık. Bayramlar, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının en yoğun yaşandığı müstesna günler. Belediye çalışanlarımız Kurban Bayramında halka her zamankinden daha fazla fedakârca hizmet etti. Çok şükür hizmet aksamadan devam etti. Belediye vatandaşlar için varsa, belediye personeli de vatandaşlara hizmeti en iyi şekilde yerine getirmek için var. Bu gayreti de bayramda ekip ruhunun en güzel bir örneği ile gösterdik. Belediye olarak bizden hizmet bekleyen herkese ulaşmamız gerekiyor. Bu hizmetleri halka ulaştırmamıza aracı olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Melikgazi olarak biz büyük bir aileyiz.  Çalışmalarımızda emeğini ve alın terini esirgemeyen tüm personelimizin bayramını kutluyorum. Rabbim sağlık ve birlik içinde nice bayramlara bizleri eriştirsin.” dedi.

Kayseri'nin Melikgazi Belediye Başkanı Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı sonrası ilk mesai gününde belediye personeli ile bayramlaştı.

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Mesai arkadaşlarının gayretleri ile beraber 4 yılda Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde başarılı işler yaptıklarını belirten Başkan Dr. Palancıoğlu, "Bayram sonrası ilk mesai günümüzde İnecik, Yeniköy Park ve Bahçeler Şantiye’mizde, belediye hizmet binası ile ek hizmet binasında alın terleriyle emek veren kıymetli mesai arkadaşlarımızla bayramlaştık.

Bayramlar, birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının en yoğun yaşandığı müstesna günler. Belediye çalışanlarımız Kurban Bayramında halka her zamankinden daha fazla fedakârca hizmet etti. Çok şükür hizmet aksamadan devam etti. Belediye vatandaşlar için varsa, belediye personeli de vatandaşlara hizmeti en iyi şekilde yerine getirmek için var. Bu gayreti de bayramda ekip ruhunun en güzel bir örneği ile gösterdik. Belediye olarak bizden hizmet bekleyen herkese ulaşmamız gerekiyor. Bu hizmetleri halka ulaştırmamıza aracı olan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Melikgazi olarak biz büyük bir aileyiz.  Çalışmalarımızda emeğini ve alın terini esirgemeyen tüm personelimizin bayramını kutluyorum. Rabbim sağlık ve birlik içinde nice bayramlara bizleri eriştirsin.” dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve trabzonhabermerkezi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.